perjantai 22. elokuuta 2014

Suunnitelmien muutoksia ja proggiksen saavutuksia

Huomenna on Kahvila Ylikivassa Bloggareiden kirppis.
Olen hinnoitellut tuotteet, tosin minulle meinasi tulla paineita sen suhteen, mitä kehtaan viedä myytäväksi. 
Luonto kuitenkin päätti toisin ja nyt olen armottoman flunssan kourissa! Koko perhe on käynyt tämän flunssan läpi, joten kyllähän se minuunkin iski lopulta tänään.
En muista, koska viimeksi olen sairastellut flunssaa näin usein (parin kuukauden välein).  
Ei siis toivoakaan, että jaksaisin edes ajatella seisovani myymässä tavaroitani. Täytynee koittaa jaksaa vääntäytyä paikalle ostajan roolissa. 

Eilinen päivä meni vinttiä siivotessa ja kyllä päivän päätteeksi taputin itseäni olkapäälle ja kehuin itseäni reippaaksi. Niin siistiksi ja TILAVAKSI vintti muuttui! Nyt sitten yritän saada myydyksi jo aiemmin hinnoitellut tuotteet sekä vintiltä löytyneitä "aarteita" Facebook-kirpparilla. Mutta kyllä sen hinnan päättäminen onkin hankalaa! Mikä on toisen aarre, on toisen romu.. Eikö niin?

Vinttiä tonkiessani löysin noin 8 vuotta vanhat farkut, jotka olen säilyttänyt "tavoitefarkkuina". Vedin farkut jalkaani ja tsädää:

Kuva saa kertoa puolestaan 
(Ehkä hymynikin kertoo jotain)

Täytyy tässä joku päivä ottaa mittanauha esiin ja tarkistaa, mitä se näyttää.

Vintiltä löytyi kuitenkin iso kasa farkkuja, joille minulla ei ole käyttöä. Olisiko teillä heittää jotain ideoita, miten farkkuja voisi hyödyntää/jatkojalostaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3