tiistai 22. lokakuuta 2013

.. ja päivän toinen postaus, vastaus haasteeseen.

Vastaan Johanna Koon haasteeseen, jonka löydät TÄÄLTÄ.



Perusjutut:

Olen vasta ihan aloittelija bloggaamisessa ja lähinnä bloggaaminen on minulle asioiden jakamista muiden kanssa. Kirjoitan asioista, jotka minua kiinnostavat. Enemmän olen vasta tutustunut muiden blogi-kirjoituksiin, innostunut niistä ja varmaan saanut jotain vaikutteita. Blogillani ei ole varsinaista tavoitetta, ennalta ajateltua sisältöä vaan ihan sekalaista kauraa päivän ajatuksista, mietteistä. tuunaus, kirppikset, treenaus, cheerleading, Tytsi, vauvan odottelu, haaveilu, hassuttelu, matkustelu.. ne kait on niitä minua koskettaviva asioita. 



Teksti ja ulkoasu:

Ulkoasu on vielä hakusessa. Haluan sen kuvastavan minua ja tämän hetkiseen, valmiiseen blogipohjaan olen tyytyväinen. Toistaiseksi, mielihän vielä muuttuu minunlaisella tuuliviirillä vielä monen monta kertaa :D


Yhteistyö ja mainonta:

Ja tässä viittaan aiempaan, ensimmäiseen vastaukseen. Olen niin vasta-alkaja, ettei minulla ole mitään kokemusta mainonnasta tai yhteistyöstä. Jokainen tekee, kuten haluaaa. Mielestäni kuitenkin yhteistyöstä ja sovitusta mainonnasta tulee selkeästi olla mainittu tekstissä. Jokainenhan voi suositella jotain tuotteita ihan omasta kokemuksesta, mutta jos toimii testaajana, buzzadorina tai minä lie, mielestäni se tulee käydä esiin. 
En pistäisi pahakseni, jos itse saisin kokeiltavaksi vaikkapa kosmetiikkaa, luomutuotteita, ravintolisiä, lastenhoito-tuotteta, siivoustuotteita... :)

Kuvat:

Tässäkin olen aika keltanokka. Omia kuvia olen tähän asti käyttänyt (lukuunottamatta yhtä postausta, joka käsitteli haaveilua ja nappasin kuvat netistä.. tosin lähde oli kirjattuna alle) ja koen sen turvallisimmaksi. Toisaalta, en haluaisi, että minun nappaamat kuvat löytyisivät jonkun toisen blogista ilman erillistä luvan pyytämistä / mainintaa.
Jatkossa on pakko miettiä, miten kuvien kanssa toimii, sillä en halua toimia vastoin hyviä tapoja (esim. firmojen kuvat; saako niitä lainata). Toisaalta kun lienee, että minkä kerran julkaisee netissä, on siellä kaikkien käytettävissäkin..? Vai?



Kurjat kommentit:

Eipä näitäkään, ONNEKSI, ole vielä tullut vastaan. 



Työhöni liittyvät asiat:

En ole käsitellyt, enkä myöskään tule käsittelemään työhöni liittyviä asioita.



Liitännäiset:

Käytän Instagrammia, mutta se on täysin erillinen juttu. En ole liittänyt sitä tänne. Bloglovin olen VIHDOIN liitetty tänne.. ilman sen kummempia tuloksia tai suurempia vaikutuksia minimaaliseen lukijakuntaani :)
Bloglovin on itselleni hyvänä työkaluna, kun haluan seurata muiden blogeja. Tosin päivitykset eivät seuraa Bloglovinissa reaaliaikaa..



Linkit:

Tämänkin olen oppinut ihan parin päivän sisällä, kiitos Marika ja Sannis sekä tietenkin Vaasalaiset Bloggaajat FB-ryhmä!



Postaustahti:

Hidas.. ja epävarma :)
Yritän saada kirjoittaa luonnoksia ja ajatuksia valmiiksi, että niitä on vähän kuin varalla hihassa, jos tulee joskus luova katko, mutta en kyllä taida tästä ottaa enempää paiseita :D
Tavoite on 1 - 2 tekstiä viikossa, katsotaan mihin pystyn ja miten ehdin, kun pienokainen on maailmassa.



Vinkit:

Bloggaaminen on kivaa, mukavaa, hauskaa, koukuttavaa.. ja varsinkin toisten blogien lukeminen ja bongailu :)
Minusta on kivaa, kun teksteihini jätetään edes jotain kommenttia. Se nimittäin palkitsee kovasti ja sen vuoksi pyrin aina jotain kommentoimaan muiden teksteihin.


Ja jatkan haastetta siten, että jokainen tämän lukenut vastaa omassa blogissaan tähän sekä kommentoi blogiini jotain :)

Kiitos ja moi, nyt lähden kutomaan kummipojan Tappara-lapasta loppuun!
(sen voin sitten postata, kun ovat valmiit ja viimeistellyt)

Edit:
Olin epähuomiossa jättänyt lisäämättä oman kuvani tähän postauksen yhteyteen, joten tässäpä sellainen. Tosin en löytänyt ihan tuoreimmasta päästä, tämä on vuodelta 2011.. käykö se :D








2 kommenttia:

  1. Jiihaa! Nythän täällä voi liittyä lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Näimpä, mä opin joka päivä jotain. Kiitos teille konkareille :)

      (Ja voi hyvät hyssykät mun kirjoitusvirheitä tuolla haasteessa!!)
      *hävetys!!*

      Poista

Kiitos kommentista <3