sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Testing testing.. V10 Plus / 2 viikon käytön jälkeen

Kerron ihan aluksi, että tämä postaus on tehty yhteistyössä V 10 Plus:n kanssa. Tein ekan postauksen asian tiimoilta 2 viikkoa sitten sitten. 

Olen käyttänyt seerumia kahden viikon ajan puhdistetuille kasvoilleni aamuin illoin kosteusvoiteen alla. Viikon kohdalla en huomannut mitään eroa, joten postaus jäi väliin. 

Mielestäni kolme tippaa tuntuu liian vähäiseltä eikä riitä kasvoille. Minulla on siis mennyt ehkä 5 tippaa, kun olen levittänyt kasvoille ja kaulalle. Eli olisiko 4 tippaa riittävä määrä kasvoilleni? Ehkäpä. 

Positiivista on ollut tuoksuttomuus sekä se, ettei tuote tunnu raskaalta iholla eikä saa aikaan kiiltelyä, kutinaa tai näppyjä. 
Plussaa myös pipetistä, jolla annostelu on helppoa ja hygieenistä. 


Kuva oma 

Kuva oma


Ohessa aloituskuva otsastani, jonka siis itse koen ongelmaksi. Otsalle kun on noita potkukelkan jälkiä tullut vuosien mittaan. 
Kuva on otettu 2.12. aamulla, olin tuolloin juuri laittanut seerumia ensimmäisen kerran. 


Kuva oma


Kahden viikon käytön jälkeen otsa näyttää tältä:

Kuva oma 

Valaistus on toki eri, mutta mielestäni rypyt ovat madaltuneet ja aivan kuin iho olisi heleytynyt..? 

Mitä lukijat tuumivat? Huomaatteko eroa?

Menevää maanantaita kaikille :)


2 kommenttia:

  1. Minä ainakin huomasin eron, rypyt näyttivät tasoittuneelta, niinkun itse sanoitkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, ettei siis ole omaa mielikuvitusta :)
      Tekee kyllä mieli hankkia saman sarjan kuorintavoide sekä maski.

      Poista

Kiitos kommentista <3