torstai 4. syyskuuta 2014

Haaveilua, visiointia ja viikonlopun odotusta

Nyt kotona ollessa olen huomannut, että minussa on herännyt jonkinlainen sisustaja. 

Olen ehtinyt lukemaan erilaisia sisustus- ja tsi-blogeja. Instagramin puolella selailu ja inspiraation hakeminen on nopeampaa. 

Elloksen valikoima on yllättänyt minut positiivisesti ja jotain on ollut pakko tilata. Alla kuva (napattu Elloksen sivulta), jota tykkään katsella ja saada inspiraatiota. 



Tykkään kovasti skandinaavisesta tyylistä, joka mun käsityksen mukaan on sopiva sekoitus harmaan eri sävyjä, valkoista, mustaa, puun väriä, sekaan ehkä pastelli-sävyjä. Kun tähän blandataan mukaan aavistus industrialia ja vaikkapa 1940-1960-luvun huonekaluja, on tyyli minun omaani. 

Tälläisestä haaveilen, kuva wanha-aalto.fi

Rakastan String-hyllyjä ja yksi sellainen meiltä löytyy. Tosin hylly etsii edelleen paikkaansa eli sen paikka on yhä vintillä. Kyseinen hylly on äitini vanha, joten se on aitoa 1960-lukua. 

Kuva eBay

Romanttinen ja/tai ranskalainen  tyyli ei ole minua varten ollenkaan eikä pahemmin oranssi-vihreä-punainen-keltainen retroilukaan. En ole koskaan ihastunut englannin (tai edes suomen) kielisiin sisustustarroihin/kyltteihin. 
No joo, ostin juuri tyttären huoneeseen P-kirjaimen, jonka sitten sprayasin matta-mustalla. 



Odotan kovasti tulevaa viikonloppua, sillä olen menossa Kuortaneen Urheiluopiston järjestämälle Kunnon Selätys-kurssille ihanien Ystävien kanssa. Meitä on neljä naista ja olemme tunteneet toisemme yli 20 vuotta. Ystävyys alkoi sairaanhoitaja-opintojen aikana ja ystävyys on säilynyt välimatkoista huolimatta. Treffaamme vähintään kaksi kertaa vuodessa ja aina tuntuu siltä, että aika menee vauhdilla. 
Kerron myöhemmin lisää kurssin antimista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3