sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Blogihiljaisuus vetää hiljaiseksi

Ajoittain saa lukea blogeista, kuinka on ollut hiljaista ja sitä sitten selitellään. 

Eipä ole montaa viikkoa, kun ihmettelin hiljaa mielessäni sitä, miksi hiljaisuutta pitäisi selitellä muille. 

Ja tässä sitä ollaan. 
Miettimässä, miksi blogi on hiljainen, miksi ei synny jutun tynkää, mistä kirjoittaa. 

Turhaa sitä on selitellä, että on ollut kiirettä (kuinka koskaan voin ehtiä palaamaan töihin?), ei oo ollu aiheita (päivät rullaa samaa tahtia joka päivä ja kuitenkin joka päivä Poitsu oppii uutta)..
Ehkä se minun oma laiskuus ja viitsimättömyys vain nostaa päätään?

Nyt tarvisin teidän lukijoiden tsemppausta. 
Mistä haluaisitte lukea? 
Mikä kiinnostaa teitä? 

4 kommenttia:

  1. Olen huomannut saman blogeissa vieraillessa että selitellään 'hiljaisuutta'. Ja välillä olen ollut huvittunut kun selitellään parin päivän taukoa! :-D eiköhän meillä kaikilla ole elämä täällä ruudun toisellakin puolella! :-)

    Itseäni kiinnostaisi tuo Elämäni kuntoon-proggis aikomuksesi?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi on sitä muutakin elämää. Tulee vaan sitten välillä sellainen olo, että onko bloggaaminen sittenkään minun juttuni, jos/kun täytyy kovasti miettiä, mistä kirjoittaisi. Toisaalta kynnys alkaa kirjoittamaan nousee koko ajan korkeammaksi, mitä pidempi väli kirjoittamisessa on.

      Kiva, kun vinkkasit, mistä olisi kiva kuulla lisää :)
      Toivottavasti ei mene sekin selittelyksi :D

      Kiitos siis, kun kommentoit <3

      (Nyt sit väsäämään seuraavaa tekstiä)

      Poista
  2. Minua kiinnostaisi kuulla enemmän syövästäsi..olen itse triplanegatiivinen rs tapaus ja sinun vanhat kirjoituksesi rs palstalta ovat olleet minulle todella todella tärkeitä! Olen onnellinen että voit hyvin, se antaa minullekin toivoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiitos kommentistasi :)

      Toivottavasti pystyn antamaan sinulle toivoa omasta kokemuksestani. Mielelläni kerron syövästäni, aihe vain on kovin laaja :)

      Pitääpä siis alkaa työstämään tekstiä :)

      Toivon sinulle oikein oikein hyvää vointia <3

      Poista

Kiitos kommentista <3